„Winter is coming”
Gdy nadejdzie zima w gospodarce, będziesz tym, który marznie, czy tym, który jeździ na nartach?
Zasługujesz na to, by zbankrutować?
Na obecną sytuację gospodarczą możesz patrzeć na dwa sposoby.
Pierwszy podsuwają Ci media.
Niestety wybiera go co najmniej 80% przedsiębiorców (przynajmniej tak wynika z naszej ankiety, którą wypełniło aż 210 właścicieli małych firm).
Ten sposób opiera się na strachu.
Wzrost cen energii, inflacja, niedobór surowców, rosnące oczekiwania płacowe pracowników, niepewność itd. Wszystko to wywołuje zrozumiałe obawy, że czekają nas trudne lata.
Media skutecznie to podkręcają. Wystarczy spędzić kilka minut na jednym z popularnych portali biznesowych, by poziom frustracji sięgnął zenitu.
Ale czy narzekanie na to, jak jest ciężko albo przesadne zamartwianie się coś zmieni?
Owszem. Uśpi Twoją uwagę.
A przez to zmarnujesz mnóstwo okazji dla przedsiębiorców, które w najbliższych miesiącach i latach będą się pojawiać.
A może nawet będziesz musiał zamknąć firmę, którą budowałeś latami?
To jest realne ryzyko. Nie kryzysu, ale Twojego nastawienia do niego.
Jeśli karmisz się strachem, nie dziw się, że widzisz perspektywy dla przedsiębiorców wyłącznie w ciemnych barwach.
Ale też nie bądź zaskoczony, gdy konkurencja zacznie podbierać Ci klientów i bogacić się na Twoim nieszczęściu.
W trudnych czasach, jak zwykle, przetrwają ci, którzy myślą niestandardowo.
Załapiesz się do tej grupy?
Przerażająca wizja upadku małych firm? Bzdura! Bankructwa to świetna okazja do tego, by rozwinąć swój biznes
Przedsiębiorca żyje z problemów. A dokładniej z ich rozwiązywania.
Kiedy tych problemów pojawia się na rynku najwięcej?
Nie w czasach prosperity. Ale w momentach największych zawirowań gospodarczych.
Od Ciebie zależy, czy będziesz tym, który na problemy narzeka, czy tym, który problemy rozwiązuje.
Koniec ery czekania na klientów
Wielu przedsiębiorców narzeka, że klienci nie chcą teraz kupować.
Dlaczego tak się dzieje?
Czy wszystkie pieniądze z rynku gdzieś wyparowały?
Czy to, że ludziom wzrosły raty kredytów, sprawiło, że popyt na Twoje produkty lub usługi spadł do zera?
Brutalna prawda jest taka, że klientów wciąż jest więcej, niż potrzebujesz. Tylko dziś już nie wystarczy czekać, aż sami się do Ciebie zgłoszą.
Jeszcze 3 lata temu taka „strategia” mogła wyżywić zarówno Twoją firmę, jak i konkurencję.
Dziś musisz wybrać — albo zrobisz wszystko, by przekonać klientów, że zakupy u Ciebie to najlepszy możliwy wybór, albo pogódź się z tym, że ludzie pójdą szukać niższej ceny w innych firmach.
„A co jeśli moja firma sprzedaje produkty, które nie są konieczne do życia?”
Nie zamierzam Cię oszukiwać, że firmom, które sprzedają dzisiaj produkty drugiej potrzeby, będzie równie łatwo przetrwać chude lata, jak tym, które sprzedają produkty niezbędne do życia.
Tak. Klienci ostrożniej wydają dziś pieniądze.
I tak — prędzej zrezygnują z wyjścia do restauracji, remontu czy nowego gadżetu do domu niż z opłacenia raty kredytu i zakupów w sklepie spożywczym.
Czy to znaczy, że Twoja firma jest skazana na spadek przychodów?
Jeśli będziesz polegać wyłącznie na metodach, które zapewniały Ci klientów w czasach prosperity, to TAK.
Ale to nie jest jedyna droga wyjścia.
Dość tego czarnowidztwa! Przestań skupiać się wyłącznie na tym, jak przetrwać. Tak myśli konkurencja. Niech inne firmy bankrutują, nie Twoja!
Pomyśl, czy szkolenia dla przedsiębiorców to produkt pierwszej potrzeby? No nie. A jednak w 2020 roku, w okresie największej niepewności związanej z pojawieniem się popularnego wirusa i lockdownami, Coraz Lepsza Firma potroiła swoją sprzedaż.
Jak to możliwe, że w czasie, gdy przedsiębiorcy zastanawiali się, jakie koszty w firmie można jeszcze wyciąć, klienci kupowali od nas więcej niż wcześniej?
I jak to jest, że w czasie gdy konkurencja zamykała swoje firmy, my zatrudnialiśmy nowych pracowników?
Nie osiągnęlibyśmy tego, gdybyśmy schowali głowę w piasek lub poddali się zbiorowej panice.
„Nic mi nie mów o pracownikach…”
Obecna sytuacja obnażyła nie tylko luki małych firm w obszarze pozyskiwania klientów, ale także to, jakich pracowników zatrudniają.
Dla wielu przedsiębiorców wyzwaniem nr 1 stało się utrzymanie motywacji swoich ludzi i poradzenie sobie z ich wygórowanymi oczekiwania finansowymi.
Z czego masz opłacić ich podwyżki, skoro klienci nie akceptują podwyżek cen?
Czy naprawdę pracownikom tak ciężko zrozumieć, że inflacja dotknęła nie tylko ich, ale także Twoją firmę?
Jak zatrzymać dobrych ludzi, w których latami inwestowałeś pieniądze, gdy spada liczba zamówień?
Jak zadbać o morale tych, którzy zostaną, by nie przelewali frustracji za wzrost kosztów życia na Ciebie i Twoich klientów?
To pytania, na które odpowiedź znajdziesz już wkrótce!
Naucz się dostrzegać okazje, których inni nie widzą!
Spotkaj się na żywo z Coraz Lepszymi Przedsiębiorcami z całej Polski!
Trudne czasy wymagają niestandardowych działań.
Dlatego już 1 i 2 grudnia w Warszawie, po raz pierwszy w historii, spotkamy się na żywo w tak licznym gronie Coraz Lepszych Przedsiębiorców.
W ciągu tych dwóch dni dowiesz się nie tylko, jak ochronić swój biznes przed skutkami inflacji i niestabilnej sytuacji gospodarczej, ale przede wszystkim…
…Jak sprawić, by Twoja firma wyszła z kryzysu jeszcze silniejsza niż przedtem (nawet jeśli ciężko dziś Ci w to uwierzyć).
Do końca zapisów zostało już tylko:
Od kogo będziesz się uczyć w czasie Coraz Lepszego Eventu?
Skorzystaj z wiedzy 8 wyjątkowych ekspertów!
MINISZKOLENIE #1
„Bez paniki! To tylko zima w gospodarce! Strategia na chude lata.”
Paweł Królak – Nie trzeba go przedstawiać.
Z jego miniszkolenia dowiesz się m.in.:
MINISZKOLENIE #2
„Jak ochronić finanse firmy przy szalejącej drożyźnie?”
Piotr Witek – doświadczony dyrektor finansowy, partner zarządzający jednej z największych firm audytorskich w Polsce, ekspert w zakresie rachunkowości, biegły rewident i przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy Coraz Lepsza Firma S.A.
Z jego miniszkolenia dowiesz się m.in.:
MINISZKOLENIE #3
„Uratują Twoją firmę czy Cię porzucą? Jak zarządzać ludźmi w trudnych czasach?”
Dariusz Użycki – od 20 lat wspiera pracę liderów z całej Europy. Rekrutuje pracowników na wysokie stanowiska dla największych firm. Prowadzi konsulting osobisty dla szefów i menedżerów, łącząc w nim doradztwo i coaching. Wykładowca studiów MBA, autor książki Czy jesteś tym, który puka?
Z jego miniszkolenia dowiesz się m.in.:
MINISZKOLENIE #4
„Sztuka negocjacji — lekarstwo na trudne czasy?”
Wojciech Woźniczka – trener sprzedaży i negocjacji. Autor bestsellera Negocjuj! Czyli jak zwyciężać w codziennych sytuacjach.
Z jego miniszkolenia dowiesz się m.in.:
MINISZKOLENIE #5
„Jak robić prosty, tani i skuteczny marketing w trudnych czasach?”
Bartek Popiel – konsultant specjalizujący się w dużych i dochodowych kampaniach sprzedażowych. Założyciel bloga LiczySieWynik.pl. Pomaga opakować wiedzę specjalistów w dochodowe produkty online.
Z jego miniszkolenia dowiesz się m.in.:
MINISZKOLENIE #6
„Przedsiębiorca kontra reszta świata, czyli odporność psychiczna w czasach kryzysu”
Ewa Stellmach – trener mentalny, psycholog sportu. Pracuje z przedsiębiorcami, ludźmi kierującymi zespołami w zakresie wsparcia mentalnego oraz budowania zespołów, budowania relacji i poprawy jakości komunikacji.
Z jej miniszkolenia dowiesz się m.in.:
MINISZKOLENIE #7
„Jak ogarnąć chaos w firmie i przestać trwonić czas i pieniądze?”
Anna Pudło – Coraz Lepsza Dyrektor Operacyjna. Nadzoruje realizację strategii CLF. Doradza Klientom w zakresie zwiększania efektywności i wydajności ich pracy.
Z jej miniszkolenia dowiesz się m.in.:
MINISZKOLENIE #8
„Sprzedaż utrudniona. Jak przekonywać do zakupu w niepewnych czasach?”
Kamila Młodzianko – Coraz Lepsza Dyrektor Sprzedaży. W Coraz Lepszej Firmie uczy przedsiębiorców i sprzedawców, jak prowadzić skuteczne rozmowy sprzedażowe.
Z jej miniszkolenia dowiesz się m.in.:
7 powodów, by uczestniczyć w Coraz Lepszym Evencie
Powód #1:
8 miniszkoleń prowadzonych przez 8 ekspertów w temacie: Strategii, Marketingu, Sprzedaży, Finansów, Zarządzania pracownikami, Negocjacji, Redukcji marnotrawstwa i Odporności psychicznej. Ta wiedza sprawi, że zaczniesz patrzeć na obecną sytuację nie jak na zwiastun kataklizmu, ale jak na szansę do dalszego wzrostu Twojej firmy!
Powód #2:
Networking. Osobiście poznasz sporą grupę Coraz Lepszych Przedsiębiorców. Jest duża szansa, że wśród nich znajdziesz swojego przyszłego klienta, a może nawet partnera w biznesie? Kiedy warto szukać synergii, jeśli nie teraz? Nie jesteś dobry w networking? Spokojnie. Nasi konsultanci zadbają o to, by brak pewności siebie nie hamował Cię przed nawiązywaniem kontaktów z innymi przedsiębiorcami.
Powód #3:
Inspiracja. Przekonaj się, jak inni przedsiębiorcy radzą sobie w trudnych czasach. Czasem wystarczy wyrwać się na chwilę z firmy, by zobaczyć ją z zupełnie innej perspektywy. Teraz przyda Ci się to jak nigdy!
Powód #4:
Ta konferencja nie będzie nagrywana. Obecność na żywo to jedyna okazja, żeby zdobyć tę wiedzę, spotkać co najmniej kilkudziesięciu Coraz Lepszych i przegadać aktualne wyzwania Twojej firmy z Pawłem Królakiem i innymi Ekspertami.
Powód #5:
Jak mawia Warren Buffett: Najlepszą ochroną przed inflacją jest Twoja osobista zdolność do zarabiania. Przedsiębiorcy solidnie wdrażający wiedzę, którą się dzielimy, przetrwali 2 lata pandemicznego rollercoastera, a wielu z nich jeszcze bardziej rozwinęło swoje firmy. Podobnie będzie teraz. Pytanie… czy tym razem też pozwolisz sobie pomóc?
Powód #6:
Jeśli jesteś z okolic Warszawy, to masz na Event tak blisko, że nie może Cię tam zabraknąć. Jeśli mieszkasz dalej, w drodze będziesz mieć okazję, by przemyśleć aktualne wyzwania lub przegadać je z innym przedsiębiorcą z Twojej okolicy (wspólne podróżowanie jest eko!).
Powód #7:
Jeśli nie przyjedziesz, to nic się nie zmieni. Zostaniesz ze swoimi problemami sam. Za rok, dwa możesz żałować, że zmarnowałeś taką okazję przygotowania swojej firmy na trudne czasy.
Coraz Lepszy Event NIE JEST dla Ciebie, jeśli:
Coraz Lepszy Event JEST dla Ciebie, jeśli:
„Ile to kosztuje?”
Za szkolenie na żywo z każdym z 8 ekspertów, musiałbyś wydać co najmniej 3000 zł. Co daje łącznie 5-cyfrową kwotę… i to z dwójką z przodu.
Wielu przedsiębiorców dałoby wielokrotność tej kwoty, byle tylko dobrze przygotować swoją firmę na trudne czasy i ochronić biznes, który budowali przez lata.
Ale Ty nie zapłacisz nawet połowy tego.
Bilet na Event to wydatek zaledwie 1997 zł + VAT.
W tej cenie masz:
„Wchodzę w to! Podaj mi więcej szczegółów.”
Startujemy 1 grudnia o godzinie 9:30 w Warszawie w Hotelu Arche przy alei Krakowskiej.
Każdego dnia będziesz uczestniczyć w czterech 1,5-godzinnych modułach szkoleniowych, prowadzonych przez ekspertów. Każdy z modułów zakończy się sesją pytań i odpowiedzi.
Dzięki temu dowiesz się, jak przygotować swoją firmę na chude czasy w 8 obszarach: Strategii, Marketingu, Sprzedaży, Finansów, Zarządzania pracownikami, Negocjacji, Redukcji marnotrawstwa i Odporności psychicznej.
Jeśli zdecydujesz się nocleg w Hotelu Arche, poinformuj recepcję o tym, że będziesz uczestnikiem Coraz Lepszego Eventu. Dostaniesz specjalny rabat.
Na koniec pierwszego dnia zapraszamy do udziału w After Party!
Dokładny plan Coraz Lepszego Eventu znajdziesz poniżej.
Zapisy trwają tylko do 31 października!
Cena nie zawiera noclegu oraz jedzenia i picia w trakcie Afterparty.
AGENDA Coraz Lepszego Eventu
1 grudnia
2 grudnia
rejestracja i networking
8:30-9:30
wstęp
9:30-10:00
I miniszkolenie Paweł Królak
10:00-11:30
przerwa
11:30-12:00
II miniszkolenie Piotr Witek
12:00-13:30
obiad
13:30-15:00
III miniszkolenie Dariusz Użycki
15:00-16:30
przerwa
16:30-17:00
IV miniszkolenie Wojtek Woźniczka
17:00-18:30
after party
18:30
wstęp
9:30-10:00
I miniszkolenie Bartek Popiel
10:00-11:30
przerwa
11:30-12:00
II miniszkolenie Ewa Stellmach
12:00-13:30
obiad
13:30-15:00
III miniszkolenie Anna Pudło
15:00-16:30
przerwa
16:30-17:00
IV miniszkolenie Kamila Młodzianko
17:00-18:30
Wciąż masz wątpliwości czy warto zapisać się na Coraz Lepszy Event?
„Moja firma radzi sobie bardzo dobrze. Nie dotknął jej kryzys. Po co mi Coraz Lepszy Event?”
Są firmy, które wzbogacą się na kryzysie. Ale gospodarka to ciąg naczyń połączonych.
Wzrost kosztów energii i transportu, wysoka inflacja prędzej czy później dotkną każdej branży. Dlatego tak ważne jest, by „studnię” budować już teraz, a nie dopiero w trakcie pożaru.
Żyjemy w czasach, w których co chwila pojawia się jakiś czarny łabędź. Twoim zadaniem jest przygotować swoją firmę na różne scenariusze.
Nie sztuką jest przetrwać tu i teraz. Prawdziwie na kryzysie skorzystają przedsiębiorcy, którzy wiedzą, jak dostosować się do zmieniającej się sytuacji i jak wykorzystać nadarzające się okazje.
Coraz Lepszy Event to okazja do tego, by przekonać się, co DZISIAJ sprawdza się u innych przedsiębiorców ze Społeczności CLF. I przegadać aktualne wyzwania z Ekspertami. 2 dni inspiracji – wrócisz z głową pełną pomysłów.
„Jestem nieśmiały / nie umiem w networking / wstydzę się takich zjazdów.”
Wiele osób tak ma. Choćby Paweł Królak – twórca społeczności Coraz Lepszych Przedsiębiorców i… skrajny introwertyk, dla którego spotkania w dużym gronie to jedna z najgorszych tortur. ;) Ale czy przeszkadza mu to w prowadzeniu firmy? Czy ogranicza przez to swoje kontakty do zera? Nie i nie. To relacje z innymi przedsiębiorcami pomogły mu w ostatnim czasie w zaledwie 48 godzin zdobyć 700 tysięcy na dalszy rozwój firmy.
A jak z tym u Ciebie? Chcesz przez ten „dyskomfort” stracić okazję do poznania co najmniej kilkudziesięciu przedsiębiorców, którym tak jak Tobie zależy na mądrym rozwijaniu firmy? Decyzja należy do Ciebie.
„Nie mogę zostawić firmy na całe 2 dni.”
Czujesz, że ten Event to coś, na czym Twój biznes mógłby mocno skorzystać, ale „coś” trzyma Cię w firmie i nie pozwala Ci zostawić jej samej na dłużej?
Zastanów się, jakie konkretnie rzeczy będziesz w niej robił przez te 2 dni. Czy jakikolwiek pracownik mógłby zrobić to za Ciebie (nie tak dobrze jak Ty, ale żeby było zrobione)? A teraz zadaj sobie pytanie, czy ktokolwiek oprócz Ciebie może pojechać za Ciebie na ten Event, żeby odkryć, jak rozwijać firmę.
I podejmij najlepszą dla siebie decyzję.
„Czy ta inwestycja mi się zwróci?”
Przyznasz, że to trochę dziwna sytuacja…
Jesteś przedsiębiorcą, a największy wpływ na Twoją firmę mają dziś koszty energii, inflacja… czyli to, na co nie masz wpływu.
Nie tak miało być.
Czas wziąć sprawy w swoje ręce!
To od Ciebie zależy, czy ten wyjazd będzie dla Ciebie kosztem czy inwestycją.
Jeśli jesteś dziś pod kreską i udział w Evencie tylko powiększyłby Twoje długi i sprawił, że zabraknie Ci na chleb, to zdecydowanie nie przyjeżdżaj.
Ale jeśli chociaż przez chwilę pomyślałeś, że to może być coś dla Ciebie…I jeśli chcesz dowiedzieć się, jak w czasach, gdy ludzie nie mają pieniędzy, pozyskiwać lepszych i droższych klientów…
…to z tego Eventu wrócisz z gotowymi odpowiedziami. Po to wybraliśmy Ekspertów z 8 różnych dziedzin: Strategii, Marketingu, Sprzedaży, Finansów, Zarządzania pracownikami, Negocjacji, Redukcji marnotrawstwa i Odporności psychicznej, żebyś wrócił z konkretną wiedzą i narzędziami, które zaraz po powrocie wdrożysz u siebie.
„Co jeśli rząd wymyśli kolejny lockdown i zakaże spotkań w większym gronie?”
W takim przypadku oczywiście Coraz Lepszy Event się nie odbędzie, a my zwrócimy Ci całą zapłaconą nam kwotę.
ZAPISY ZAMKNIĘTE