Image

Wszystko poszło doskonale! :)

Dziękuję serdecznie za zaufanie. Udało Ci się zapisać na webinar:


„Jak przygotować plan działania na drugą połowę roku, aby klienci kupowali częściej i więcej niż kiedykolwiek wcześniej?”


Widzimy się na żywo już 31 lipca o godz. 10:00.

Wszystkie szczegóły i instrukcje dostaniesz od nas mailem przed spotkaniem online.

W podziękowaniu za Twoje zaufanie mam dla Ciebie SPECJALNĄ, JEDNORAZOWĄ propozycję.


Poniżej znajdziesz ofertę szkolenia „System partyzanckiej promocji” w bardzo atrakcyjnej cenie.


I ze względu na tę cenę, tę ofertę zobaczysz tylko JEDEN, JEDYNY RAZ. Zapoznaj się, proszę, z jej treścią (masz na to 60 minut) i podejmij najlepszą dla siebie decyzję :-)

Dni
Godzin
Minut
Sekund

POCZEKAJ!

TA OFERTA ZA CHWILĘ STRACI WAŻNOŚĆ!

Drogi Przedsiębiorco!

Wyobraź sobie, że:

Chcesz poznać łatwe w użyciu, niestandardowe i bezkosztowe metody zdobywania klientów i zwiększania sprzedaży?

  • Twoja oferta nie musi być tańsza, lepsza ani „bardziej profesjonalna”, by zdobywać więcej klientów niż konkurencja;
  • Potrafisz odkryć, co naprawdę martwi Twoich klientów i skutecznie rozwiać ich wątpliwości przed zakupem. A gdy rozwiązujesz dręczący ich problem – skutecznie zwiększasz sprzedaż.
  • Możesz zwiększyć wartość swoich produktów i usług w oczach klientów, budując wizerunek eksperta w swojej branży.
  • Jesteś w stanie promować swoją firmę bez wydawania dodatkowych pieniędzy na tradycyjną reklamę, dzięki niestandardowym technikom marketingowym, które przyciągają więcej klientów.
  • Klienci chętniej wracają i polecają Twoje usługi, co zwiększa ich lojalność i przyczynia się do wzrostu sprzedaży nawet o ponad 70%.
  • Dzięki temu szkoleniu nauczysz się, jak takiej reklamy NIE ROBIĆ, by nie tracić na nią więcej pieniędzy.
  • Poznasz za to zupełnie nowe sposoby robienia tego, co najważniejsze dla Twojej firmy – zdobywania klientów i zwiększania sprzedaży.
  • Nowe sposoby, które nie tylko ostatecznie nic Cię nie kosztują, ale też sprawiają, że możesz stać się najbardziej rozpoznawalną firmą w swojej branży! I bez żadnej reklamy przyciągać mnóstwo nowych klientów.
  • Z każdą chwilą zaczniesz dostrzegać coraz więcej nowych możliwości zwiększania sprzedaży.
  • Niektóre Cię zachwycą. Inne zdziwią. Każda z metod może być początkiem nowej drogi dla Twojego biznesu, stać się źródłem nowych klientów, które nigdy się nie wyczerpie.
  • Dostaniesz świeże pomysły, na jakie konkurencja jeszcze nie wpadła i nie wpadnie, chyba że... też skorzysta z tego Systemu!

Sprzedaż można zwiększać na wiele sposobów

Z pewnością od razu myślisz o reklamie, ulotkach, ogłoszeniach i akcjach promocyjnych z dużymi rabatami?

Wchodzę w to od razu »

Marketing bezpośrednich korzyści, czyli proste techniki i szybkie rezultaty

Efektywne zwiększanie sprzedaży nie ma nic wspólnego z tanimi trikami marketingowymi.


To działa, bo zaczynasz się skupiać na niestandardowych metodach zaspokajania potrzeb i pragnień klientów. Szukasz wyjątkowych korzyści i tanich sposobów ich dostarczania.


To są tak skuteczne metody, że aż chce się ich używać codzienne.

Stać Cię na więcej, niż myślisz!


Tylko musisz jak najszybciej:

  • ukierunkować wszystkie swoje działania na pomoc klientowi w realizacji jego potrzeb, pragnień i na rozwiązywanie jego problemów,
  • przestać głupio się reklamować, udając, że jesteś wielką korporacją, która może marnować miliony na bezużyteczną reklamę,
  • odkryć swoją rzeczywistą przewagę konkurencyjną – z punktu widzenia najlepszych klientów,
  • zachęcić i nauczyć klientów, jak za darmo mają reklamować Twoją firmę,
  • od razu sprzedawać więcej tym klientom, którzy już coś kupili, a nie czekać potulnie, aż sami kiedyś wrócą,
  • promować się w lokalnych mediach bez wydawania złotówki, unikając jednocześnie strat wynikających z przestoju w interesie.

Już od pierwszej chwili będziesz mieć coraz więcej nowych możliwości zwiększania sprzedaży, nawet jeśli prowadzisz bardzo małą firmę.

Chcę to szkolenie »

Oto elementy „Systemu partyzanckiej promocji”

5 fundamentalnych zasad, bez których jakiekolwiek działania marketingowe są pozbawione sensu.

Jak wyróżnić się spośród innych firm dzięki 3 prostym sposobom znalezienia przewagi konkurencyjnej?

Wyróżnienie się spośród konkurencji

W jaki sposób używać reklamy, by nie tracić na nią pieniędzy, lecz wydobywać maksimum z każdej zainwestowanej złotówki?

Reklama

partyzancka

Jak wykorzystać swoje doświadczenie i wiedzę branżową, by zbudować wizerunek specjalisty w oczach klientów i sprzedawać więcej?

Jak rozwiać największe wątpliwości klienta przed zakupem produktu lub usługi, dzięki zastosowaniu 2 metod odwrócenia ryzyka?

Jak przekonać klienta do powrotu, kolejnych zakupów i polecania firmy swoim znajomym?

Ponowne zakupy i rekomendacje

Pokonanie obaw klienta przed zakupem

Budowa wizerunku eksperta

1

2

3

4

5

Zamów dostęp online do szkolenia wideo „System partyzanckiej promocji” za 97 zł

KUP TERAZ »

Oferta promocyjna, po zakończeniu promocji cena wróci do standardowego poziomu 297 zł

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 97 zł.

Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł

„No dobra, to czemu ten produkt sprzedajecie za 97 zł?”

Spokojnie, wszystko jest przemyślane ;-) Jeśli jeszcze nie masz żadnego naszego produktu, to chcemy Ci dać możliwość „przetestowania” nas bardzo niewielkim kosztem.


Istnieje ogromna szansa, że jeśli ten produkt Ci się spodoba, to skorzystasz z innych kursów, które mamy w ofercie. Ma to sens? ;-)


Korzystając z dzisiejszej okazji i kupując szkolenie „System partyzanckiej promocji”, otrzymasz:

Image
  • 181 minut materiałów wideo;
  • Natychmiastowy dostęp do szkolenia w panelu klienta;
  • Nieograniczony dostęp na zawsze – możesz oglądać, ile razy chcesz;
  • Bonus: wersja audio (mp3) do pobrania;
  • Bonus: checklista konkretnych zadań do wykonania;
  • Gwarancja satysfakcji – 90 dni na przetestowanie zdobytej wiedzy. Jeśli po tym czasie uznasz, że ta wiedza nie pomogła Ci w wystarczającym stopniu, zwrócimy Ci każdą wydaną na to szkolenie złotówkę. Nic nie ryzykujesz!
Image
KUP TERAZ za jedyne 97 zł »

Kto prowadzi szkolenie?

Paweł Królak – przedsiębiorca i strateg biznesowy, założyciel, prezes zarządu i największy akcjonariusz Grupy Coraz Lepsza Firma S.A.


W ciągu zaledwie kilku lat zbudował od zera firmę wartą ponad 30 milionów złotych na rynku, na którym wszyscy mówili, że to absolutnie niewykonalne. Dziś firma obsługuje ponad 24 000 klientów, zatrudnia 70 osób i rośnie w tempie Doliny Krzemowej (dwucyfrowe wzrosty miesiąc do miesiąca).


Poprzednią firmę (księgarnię internetową) założył jeszcze na studiach, mając 300 zł w kieszeni, a po kilku latach doprowadził ją do pozycji lidera swojej branży. W 2018 roku sprzedał firmę inwestorowi branżowemu, by w pełni skupić się na rozwoju grupy kapitałowej CLF.


Gościnnie wykłada na studiach biznesowych i MBA, pisze książki i niezliczone artykuły.

Image

Czy „System partyzanckiej promocji” jest dla Ciebie?

Być może zastanawiasz się, czy ten System jest właściwym rozwiązaniem dla Twojej firmy. Być może masz wątpliwości, czy Twoja firma nie jest za mała (lub za duża), by z niego skorzystać.


A poza tym na pewno działasz „w specyficznej i nietypowej branży”… (każda branża tak o sobie myśli).


Jeśli przyszły Ci to do głowy, to zwróć uwagę, że… Do tej pory z tego Systemu skorzystało ponad 2500 firm z najróżniejszych branż:

  • produkcyjnej (produkcja wszelkiego rodzaju, w tym okna, meble, bramy, części do maszyn, a nawet tak nietypowe branże, jak produkcja akcesoriów pogrzebowych)
  • handlowej (sklepy internetowe i stacjonarne z wszelkich branż, także specjalistycznych, np. wyposażenie łazienek, maszyny drukarskie, dywany, artykuły dziecięce i zabawki)
  • usługowej (m.in. agencje reklamowe, drukarnie, kancelarie prawne, firmy informatyczne, biura rachunkowe, fotografia i wideo, tłumacze, restauracje, kancelarie doradztwa finansowego, a nawet… iluzjonista)
  • rolniczej (np. fermy drobiu, maszyny rolnicze, akcesoria rolnicze)

a także organizacje pozarządowe, fundacje i stowarzyszenia.


Być może Twoja branża naprawdę jest wyjątkowo specyficzna, ale dotąd nie spotkaliśmy jeszcze takiej firmy, w której nie dałoby się tego Systemu w całości lub ogromnej części wdrożyć. Nawet w przypadku kancelarii prawnych (którym samorządy prawnicze zakazują działań marketingowych) można wdrożyć ok. 80% metod Systemu partyzanckiej promocji.


Nie spotkaliśmy też dotąd firmy zbyt małej lub zbyt dużej, by zastosować ten System.


Nasi klienci prowadzą firmy różnej wielkości, począwszy od jednoosobowych, a skończywszy na firmach rodzinnych zatrudniających ponad 200 osób.

Jak oceniają ten System firmy, które go poznały?

System Partyzanckiej Promocji pozwolił mi rozszerzyć wiedzę i stosować choćby takie techniki, jak skupienie się na klientach, którzy spróbowali już naszych usług. Stali się oni medium, które na początku działania naszej restauracji dużo wnosi w reklamę i przyciąga klientów. Kolejnych klientów zdobywamy jakością kuchni oraz atmosferą swojskości, którą u nas „lansujemy”. Zastosowaliśmy też pewien trik związany z podaniem jednego z trunków (olbrzymi wpływ na jakość, a niewielki koszt), którego ze świecą szukać nawet w uznanych restauracjach i pubach w większych miastach.

Andrzej Gawroński, właściciel restauracji "Stara Octownia", Puławy

Przedstawione opinie zostały zebrane przez nas indywidualnie i pochodzą wyłącznie od osób, które faktycznie nabyły nasz produkt, dlatego też możesz być pewna/y, że są rzetelne

Liczba firm, które do tej pory poznały i stosują System partyzanckiej promocji: 2503


Ocena Systemu Partyzanckiej Promocji według tych firm w skali 0-10: 9,4


89,6% uczestników deklaruje, że zdecydowanie poleciłoby System Partyzanckiej Promocji innym przedsiębiorcom.


Część z pozostałych uczestników swoje wątpliwości wobec polecania Systemu uzasadniła: nie będę polecać, bo nie chcę, żeby moja konkurencja poznała te metody.

System Partyzanckiej Promocji pokazuje nowoczesne metody marketingu, które pozwalają stworzyć niesamowite relacje z klientem, przy wykorzystaniu bardzo niewielkich nakładów finansowych. Praktyczne ćwiczenia pozwalają od razu po warsztatach wdrożyć pozyskane techniki u siebie w firmie.

Zuzanna Łabno, właściciel HELP4EYES.com, Tarnów

Dariusz Janczak, Imaginalis.pl, Lublin

Warsztaty „System Partyzanckiej Promocji” prowadzone przez Pawła Królaka pozwoliły mi w bardzo świeży sposób spojrzeć na zagadnienie zdobywania klientów. Dały także solidną dawkę inspiracji. Dla mnie bardzo istotną ich częścią było to, jak sprawić, by moi klienci jeszcze chętniej do mnie wracali. Szczerze polecam każdemu przedsiębiorcy szukającemu nowych rozwiązań!

Łukasz Marczewski, Frool.pl, LukaszMarczewski.pl, Lublin

Często przedsiębiorcy stają przed wyborem braku promocji swojej firmy lub ogromnych kosztów zlecenia tego na zewnątrz. Warsztaty, na których byłem, genialnie rozwiązują ten problem. Pokazują, jak przy bardzo ograniczonym budżecie działać na rynku i skutecznie pozyskiwać klientów, nawet pod radarem konkurencji. Jeśli jesteś małą firmą z ograniczonym budżetem, koniecznie poznaj te metody.

Kamila Głąb, menedżer Palarni Kawy “Entos” SmakKawy.pl, Świdnik

Zanim poświęcę czas i pieniądze na jakiekolwiek szkolenie, muszę upewnić się, że jest ono wartościowe, a przekazana wiedza pomoże mi rozwiązać konkretne problemy lub przyspieszyć osiągnięcie założonych celów. Na warsztatach “System Partyzanckiej Promocji” poznałam konkretne wskazówki, a właściwie cały proces do wykorzystania od zaraz, jak pozyskać klientów, którzy będą wierni przez lata i nie skuszą się na tańsze oferty sieciówek. Te warsztaty były dla mnie jedną z najlepszych inwestycji w rozwój firmy, dlatego aktualnie uczestniczę w bardziej zaawansowanej ich części, czyli w Programie Wdrożeniowym.

Warsztaty „System Partyzanckiej Promocji” wg mnie są doskonałe zarówno dla planujących, rozpoczynających, bądź posiadających biznes już kilka, a nawet kilkadziesiąt lat! Mi osobiście przyniosły wiele pożytku, ponieważ podpowiedziały mi, jak wiele mogę jeszcze dać korzyści moim Klientom oraz swojej firmie, by odnosiła jeszcze większe sukcesy.

Agata Krzyżanek, właścicielka sklepu ze zdrową żywnością i ekologicznymi kosmetykami Serce Natury, Lublin

Kornelia i Wojciech Sochowie, Coraz Lepszy Sklep Zoologiczny AmazoniaZoo.pl, Lublin

"System Partyzanckiej Promocji" to nasze ulubione szkolenie w ramach programu CLF. Jest skuteczne i daje niekończącą się listę pomysłów na wyróżnienie się na tle konkurencji. I to bez ponoszenia olbrzymich kosztów na reklamę.Celowo użyliśmy sformułowania "niekończąca się" lista, bo za każdym razem, kiedy przesłuchujemy materiały, do głowy przychodzą nam nowe pomysły, jak zwiększyć przewagę nad większymi firmami i stać się coraz lepszymi "partyzantami". Dlatego polecamy, by wracać do szkolenia co jakiś czas. Szkolenie jest pełne przykładów, które możemy odnieść do swojej branży.

Czy to na pewno mi pomoże? Zobacz, dlaczego NIC nie ryzykujesz!

Pewnie zastanawiasz się nad taką kwestią:

„Jaką mam pewność, że to szkolenie naprawdę mi pomoże?”.


Jest tylko jeden sposób na to, by się o tym przekonać.


Zamów dostęp do tego szkolenia, poznaj ten System i przekonaj się osobiście, jak to jest spojrzeć na swoją firmę w nowy sposób.

Masz aż 90 dni na przetestowanie wiedzy zdobytej na tym szkoleniu. Jeśli po tym czasie uznasz, że ta wiedza nie pomogła Ci w wystarczającym stopniu, zwrócimy Ci każdą wydaną na to szkolenie złotówkę.


W ten sposób możesz przetestować tę wiedzę bez żadnego ryzyka.

Image

Zamów dostęp online do szkolenia wideo „System partyzanckiej promocji” za 97 zł

KUP TERAZ »

Oferta promocyjna, po zakończeniu promocji cena wróci do standardowego poziomu 297 zł

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 97 zł.

Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł

© 2024 Coraz Lepsza Firma. Wszystkie prawa zastrzeżone. Regulamin, Polityka Prywatności,