Twoi pracownicy pracują byle jak, byle było?

Jeśli Twoi ludzie nie przykładają się do pracy, przyjmują postawę “tak robić, żeby się nie narobić” albo ciągle trzeba im pokazywać palcem, czym powinni się zająć, to mam dla Ciebie dobrą wiadomość.


Ale wcześniej musisz coś wiedzieć.


Oszukiwali Cię.


Ani pieniądze, ani krzyki, ani grożenie karami nie są w stanie na trwałe zmienić podejścia Twoich pracowników.


15 lat zarządzania ludźmi nauczyło mnie jednego:


Jeśli chcesz wpłynąć na swoich pracowników, by pracowali tak jak chcesz, to walenie ich po głowie kijem i marchewką Ci w tym nie pomoże.


To co zostaje?


Zwolnić?


Wręcz przeciwnie!


Zatrzymać pracownika w firmie i obserwować, jak zmienia się nie do poznania.


Ponieważ kiedy zaczniesz wykorzystywać konkretne scenariusze rozmów, na 7 najbardziej wkurzających problemów z pracownikami, to nie ma bata… Twoi ludzie muszą się zmienić.


Twój pracownik źle wykona zadanie? Sięgniesz do scenariusza nr 3 i przeprowadzisz rozmowę tak, żeby doprowadzić do zmiany zachowania, a nie do wkurzenia pracownika.


Twój pracownik odmawia wykonania zadania? Możesz z tym skończyć! Wystarczy, że zajrzysz do scenariusza nr 4, a dowiesz się jak powinien reagować szef, gdy pracownik nie chce robić tego, o co prosisz.


A to tylko 2 z 7 scenariuszów, które czekają na Ciebie, gdy klikniesz w poniższy link.


Jeśli rozmowy z pracownikami Cię stresują i przy każdej problematycznej sytuacji zastanawiasz się, co mówić, a czego nie, żeby rozmowa nie była czczą gadaniną, tylko przyniosła pozytywne efekty… to już wystarczy.


Gotowe scenariusze rozmów z pracownikami rozwiążą ten problem i dadzą Ci mnóstwo spokoju.