Musimy porozmawiać, czyli komunikacja z pracownikami krok po kroku

Dowiedz się, jak prowadzić rozmowy z zatrudnionymi ludźmi, by odzyskać kontrolę nad ich zachowaniami i działaniami - by pracowali dokładnie tak, jak chcesz.

Dowiedz się więcej

Gdyby ktoś wreszcie wymyślił skuteczny sposób na wymówki i kłamstwa pracowników, którzy nie pracują tak, jak powinni...

… to każdy przedsiębiorca by go ozłocił, co?

Czasem to już ręce opadają...

Płacisz, a oni nie wykonują porządnie swojej pracy.

Ignorują zasady i procedury, na czym cierpi Twoja firma i klienci.

Kłócą się między sobą, zamiast współpracować.

Zrzucają na innych winę, zamiast wziąć odpowiedzialność za swoje błędy i pomyłki.

Czas tę mękę zakończyć!

Zacznij rozmawiać z pracownikami w nowy, uczciwy sposób, który gwarantuje, że:

Zaczną sobie bardziej ufać

A dzięki zaufaniu zaczną lepiej ze sobą współpracować.

Zamiast narzekać i szukać dziury w całym, skupią się na tym, by jak najlepiej wykonywać swoje zadania.

Skończą z bezużyteczną krytyką

Będą lepiej rozumieć Twoje oczekiwania

A to pomoże im bardziej zaangażować się w pracę.

Zadbasz o pozytywne relacje i atmosferę w zespole.

Unikniesz „zimnej wojny”

Zadania będą wykonywane na czas

Do tego bez ciągle powtarzających się błędów i kosztownych pomyłek.

Zaczną samodzielnie rozwiązywać nawet bardzo trudne problemy, co pozwoli Ci na spokojny wyjazd na wakacje - bez obaw, że firma się zawali.

Uwolnisz ukryty potencjał pracowników

Nagle zrozumiesz ich dziwne zachowania

A na dodatek będziesz mieć na nie gotową receptę! Dzięki temu pracownicy staną się spokojniejsi i bardziej racjonalni, co pozwoli Ci na rozwój firmy.

Dzięki czemu chętniej będą wykonywać Twoje polecenia, bo przestaną być one odbierane jako zagrożenie dla ich ego.

Zyskasz większy szacunek

Błyskawicznie przyspieszysz doskonalenie i optymalizację procesów w firmie.

Twoje procesy staną się niemal automatyczne

Unikniesz 4 rodzajów destrukcyjnych zachowań pracowników

Takie toksyczne postępowanie destrukcyjnie wpływa na codzienną pracę członków zespołu.

Wcale nie trzeba więcej płacić, by nagle zobaczyć lepszą pracę!

W rzeczywistości zwiększanie wypłaty nigdy nie prowadzi do lepszej pracy, więc nie ma innego sposobu na to, by zapanować nad pracownikami.


Na początku trudno zrozumieć, co się dzieje.


Wydaje się to niemożliwe, by sama zmiana sposobu rozmowy z pracownikami przyniosła nagle takie cudowne rezultaty.


Jednak z czasem stanie się to dla Ciebie i pracowników normalnością i zaczniesz pewnie myśleć: czemu nikt mi tego wcześniej nie powiedział?

Rozmawiaj, zamiast się denerwować

Niestety w szkole uczą nas budowy pantofelka, zamiast rozwiązywania konfliktów i prowadzenia szczerych rozmów ze współpracownikami.


Słynna O-PE-ER-KA to często ostatnia deska ratunku, by nie zwariować. Wiemy, że to nie działa, ale nikt nas nie nauczył, co robić zamiast tego.


Dlatego zamiast konstruktywnej rozmowy, zostaje nam bezsilne wydzieranie się i wściekanie na zachowania pracowników. Od razu powiem, że nie jest łatwo to zmienić!


Nowy sposób rozmawiania z pracownikami działa natychmiast, ale… nie od razu udaje nam się pozbyć starych nawyków.


Aby Ci ułatwić naukę nowego sposobu rozmawiania z pracownikami i przyspieszyć przyswajanie nowych nawyków, najważniejsze zasady rozmów oparte są na 7 typowych przykładach z życia.


Zobaczysz autentyczne sytuacje, jakie zdarzyły się w polskich firmach, czyli to są swojskie przykłady, a nie żadne „amerykańskie” :)


Zapraszam Cię więc do zakupu i obejrzenia nowego szkolenia ze znakiem jakości Coraz Lepszej Firmy:

Musimy porozmawiać. Komunikacja z pracownikami krok po kroku.

Po 4 wstępnych lekcjach, w których przygotuję Cię na szok, jaki być może wywołają w Tobie te metody, omówię 7 najczęstszych problemów z pracownikami – z gotowymi scenariuszami rozmów, które przynoszą rezultaty.

Rozmowa 1:

Jak zwrócić uwagę pracownikowi, gdy niewłaściwie się zachowuje? Jak korygować niewłaściwe zachowania pracowników?

Czego się dowiesz?

01

  • Co najgorszego możesz zrobić, gdy chcesz skorygować zachowanie pracownika?

  • Jakich miłych słów unikać w rozmowie z pracownikiem, by nie pogorszyć i tak trudnej sytuacji?

  • Jak sprawnie przekazać korygującą informację zwrotną pracownikowi, by osiągnąć zamierzony rezultat bez niepotrzebnych emocji i nerwów?

Rozmowa 2:

Co powiedzieć pracownikowi, który nie wykonał zadania w terminie?

Ta lekcja pomoże Ci ustalić:

02

  • Dlaczego w rozmowie z pracownikiem unikać słowa „dlaczego”?
  • Czego warto trzymać się w rozmowie, by zdyscyplinować pracownika i nie zwrócić go przeciw sobie?
  • W czym pomagać pracownikom, by ich nie wyręczać i jednocześnie mieć pewność, że sobie poradzą nawet z trudnymi problemami.

Rozmowa 3.

Co powiedzieć pracownikowi, który źle wykonał zadanie?

Czego dowiesz się z tej lekcji?

03

  • Jak mówić o błędach pracownika, by uniknąć jakiejkolwiek dyskusji z jego strony?

  • Jak nie zatruć pracownika poczuciem winy, żeby doprowadzić do zmiany zachowania, a nie załamania?

  • Jaki jest rzeczywisty cel rozmowy z pracownikiem? Zobaczysz nieoczywiste zachowanie przełożonego, które pomaga uniknąć negatywnych konsekwencji.

Rozmowa 4.

Co zrobić, gdy pracownik odmawia wykonania zadania?

Poznasz:

04

  • 4 ludzkie reakcje na trudne sytuacje. Dwóch z nich unikaj jak ognia, bo zniszczą Ciebie i Twoją firmę

  • Jakie potrzeby pracowników musisz brać pod uwagę, jeśli nie chcesz się z nimi wykończyć?

  • Kiedy jest OK, gdy pracownikowi “odbija”, a kiedy natychmiast go zwolnić, bo już nic z niego nie będzie?

Rozmowa 5.

Co powiedzieć pracownikowi, który nie stosuje firmowych procedur?

Dowiesz się:

05

  • Jaki rodzaj procedur zabezpiecza firmę przed niewłaściwym wykonywaniem zadań lub ich całkowitym ignorowaniem?
  • Jak wygląda kampania egzekucyjna, dzięki której pracownicy pilnują ustalonych przez Ciebie reguł pracy i zachowania w firmie?
  • Na czym polega gra w “Konsekwencje i wybory”? Dzięki niej raz na zawsze pracownicy przestaną próbować szantażu na Tobie i zaczną brać pełną odpowiedzialność za swoje działania.

Rozmowa 6.

Co powiedzieć pracownikowi, który kłamie?

Co Ci da ta lekcja?

06

  • Zobaczysz na przykładzie, w jaki sposób wyeliminować ze swojej firmy niepisaną zasadę, która “zmusza” pracowników do kłamania.
  • Czego najbardziej boją się pracownicy, którzy popełniają błędy i jak temu łatwo możesz natychmiast zaradzić?Czego najbardziej boją się pracownicy, którzy popełniają błędy i jak temu łatwo możesz natychmiast zaradzić?
  • Jak być dobrym pracodawcą zamiast naiwnym frajerem?

Rozmowa 7.

Jak reagować na konflikty pomiędzy pracownikami?

Czego się dowiesz?

07

  • Po czyjej stronie stanąć, by skutecznie rozwiązywać konflikty między pracownikami? (Raczej nie spodziewasz się takiej odpowiedzi.)
  • Na czym polega metoda “5 kroków do rozwiązania konfliktu”?
  • Z jakimi siłami się mierzysz w każdym konflikcie i jak ich zrozumienie pomaga je rozwiązywać?

Szkolenie dla przedsiębiorców

Musimy porozmawiać.
Komunikacja z pracownikami
krok po kroku
214 minut materiałów wideo
Natychmiastowy dostęp do szkolenia
Nieograniczony dostęp na zawsze - możesz oglądać, ile razy chcesz

Bonus: wersja audio (mp3) do pobrania

Bonus: checklista konkretnych zadań do wykonania

Gwarancja satysfakcji - 90 dni na przetestowanie zdobytej wiedzy
KUP TERAZ

Kup szkolenie z extra rabatem:

497 zł

297 zł

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 97 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł

Opinie klientów

"Pan Paweł prowadzi szkolenia w sposób bardzo metodyczny i przystępny. Uderzająca jest zarówno jasność przekazu jak i jego praktyczny wymiar. Myślę, że to nie były moje ostatnie doświadczenia z Coraz Lepszą Firmą. Dlatego szczerze polecam te szkolenia."

Rafał Szporko,

DS Consulting

"Szkolenia CorazLepszejFirmy uważam za najbardziej merytoryczne na całym rynku szkoleniowym. Są pełne praktycznych wskazówek, które można zastosować w firmie od razu. Paweł Królak jest osobą, po której widać, że wszystko co prezentuje, wynika z jego doświadczenia. Wiedzę, którą przekazuje, sprawdził w swoich działaniach i przez to jest w pełni wiarygodny. Połączenie perfekcyjnego przygotowania szkoleń z przyjazną atmosferą i praktyczną merytoryką to idealna mieszanka."

Zuzanna Łabno,

Business Quality Management

Przez ostatnie lata uczestniczyłem w dziesiątkach różnych szkoleń kierowanych dla przedsiębiorców i byłem pewien, że niczego odkrywczego nt. prowadzenia biznesu już się nie dowiem. Moje zdanie zmieniło się, gdy poznałem "Coraz Lepszą Firmę”. Firmę lepszą od innych firm szkoleniowych dosłownie pod każdym względem. Nie przesadzę jeśli stwierdzę, że szkolenia organizowane przez CLF są po prostu „przełomowe” i są najlepszymi w jakich dotychczas uczestniczyłem.

Rafał Dyczko,

Avello.pl

Bartosz Tomala,

ww.omegasoft.pl

"Coraz Lepsza Firma zdecydowanie wyróżnia się filozofią prowadzenia biznesu. Na rynku szkoleniowym jest ogromna ilość firm, które utrzymują się nie z wysokich jakościowo szkoleń, tylko z dotacji unijnych. Samo szkolenie jest dla nich po prostu kolejną formalnością do załatwienia, którą trzeba zrobić, żeby dostać dopłatę. W Coraz Lepszej Firmie aż się czuje serce wkładane w sam proces szkoleniowy. Zaangażowanie i doświadczenie biznesowe Pawła Królaka powoduje, że jego szkolenia są na zupełnie innym poziomie i dają nie tylko nowe umiejętności, ale co najważniejsze, pokazują zupełnie nową perspektywę patrzenia na biznes."

Przedstawione opinie zostały zebrane przez nas indywidualnie i pochodzą wyłącznie od osób, które faktycznie nabyły nasz produkt, dlatego też możesz być pewna/y, że są rzetelne

16200+

Klientów

Firm w Społeczności Coraz Lepszych Przedsiębiorców

1240+

Czytelników newslettera

46700+

Fanów na Facebooku

66000+

Dołącz do Przedsiębiorców, którzy zmieniają z nami swoje firmy

Poznaj najbardziej skuteczny sposób komunikacji z pracownikami przygotowany specjalnie dla właścicieli małych i średnich firm!

KUP TERAZ

497 zł

297 zł

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 97 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł

Odzyskaj władzę w firmie i kontrolę nad tym, co robią pracownicy

To jest ten moment, gdy trzeba podjąć decyzję.


Masz do wyboru dwie opcje:


1. Zostawić wszystko tak, jak jest – komunikować się z pracownikami po staremu, jakby nie było innej możliwości i wkurzać się z bezsilności, gdy wywiną kolejny numer. Ewentualnie wszystkich zwolnić, wtedy nie będziesz mieć żadnych problemów z komunikacją…


2. Zacząć nowy rozdział w swojej firmie, opierając jej funkcjonowanie na prostych i czystych zasadach komunikacji.


Da Ci to większe zaangażowanie pracowników w wykonywanie zadań, czystą atmosferę w firmie, lepsze przestrzeganie firmowych zasad i procedur, a co najważniejsze – spokój, bo nie musisz z nikim walczyć, by wygrać…


Kupujesz tę ideę zarządzania pracownikami przez rozmowy?


To kup teraz krótki kurs, który nauczy Cię nowej, lepszej formy rozmów z pracownikami.

Poznaj najbardziej skuteczny sposób komunikacji z pracownikami przygotowany specjalnie dla właścicieli małych i średnich firm!

KUP TERAZ

497 zł

297 zł

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 97 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł

Kto prowadzi szkolenie?

Monika Madejska - Pomaga małym i średnim przedsiębiorcom odkrywać ich mocne strony i na ich bazie budować skuteczną firmę. Doradza w rekrutacji i dopasowywaniu pracy do indywidualnych potrzeb i predyspozycji danej osoby.


Wspiera procesy rekrutacyjne i rozwój ludzi w firmie, rozwiązuje problemy z zarządzaniem sobą oraz ludźmi w biznesie.Jest również ekspertem w dziedzinie zarządzania stresem i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.


Sama po 8 latach pracy bez wytchnienia, doświadczyła syndromu wypalenia zawodowego. Porzuciła karierę menedżerską i od kilku lat uczy się prowadzić zrównoważone życie oraz pomaga innym odnaleźć work-life balance.


Ukończyła zarządzanie projektami na SGH, jest akredytowanym konsultantem Harrison Assessment, certyfikowanym trenerem, dyplomowanym coachem. Jest współfundatorką fundacji Slowlajf – Fundacji Przeciw Wypaleniu Zawodowemu oraz wielu innowacyjnych projektów z zakresu rozwoju osobistego.


Monika madejska

Poznaj najbardziej skuteczny sposób komunikacji z pracownikami przygotowany specjalnie dla właścicieli małych i średnich firm!

KUP TERAZ

497 zł

297 zł

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 97 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł

Zobacz, dlaczego NIC nie ryzykujesz

Pewnie zastanawiasz się nad taką kwestią: „Jaką mam pewność, że to szkolenie naprawdę mi pomoże?”.


Jest tylko jeden sposób na to, by się o tym przekonać.


Zamów dostęp do tego szkolenia, poznaj ten System i przekonaj się osobiście, jak to jest spojrzeć na swoją firmę w nowy sposób.


Masz aż 90 dni na przetestowanie wiedzy zdobytej na tym szkoleniu.


Jeśli po tym czasie uznasz, że ta wiedza nie pomogła Ci w wystarczającym stopniu, zwrócimy Ci każdą wydaną na to szkolenie złotówkę.


W ten sposób możesz przetestować tę wiedzę bez żadnego ryzyka.

Poznaj najbardziej skuteczny sposób komunikacji z pracownikami przygotowany specjalnie dla właścicieli małych i średnich firm!

KUP TERAZ

497 zł

297 zł

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 97 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 297 zł

© 2025 Coraz Lepsza Firma. Wszystkie prawa zastrzeżone. Regulamin, Polityka Prywatności,