Najprostszy i najbardziej skuteczny sposób rozmawiania z pracownikami teraz dostępny dla właścicieli małych firm?

Image

Czy to sprawiedliwe, że dwoisz się i troisz, by zapewnić pracownikom najkorzystniejsze warunki do pracy, do rozwoju, płacisz im godziwe pensje, a w zamian dostajesz kłamstwa i niedomówienia?


Oczywiście, że nie!


Ale sprawiedliwe jest to, że już nie musisz być ofiarą złych pracowników, bo za chwilę pokażę Ci…


Jak prowadzić rozmowy z zatrudnionymi ludźmi, by odzyskać kontrolę nad ich zachowaniami i działaniami - by pracowali dokładnie tak, jak chcesz.

Gdyby ktoś wreszcie wymyślił skuteczny sposób na wymówki i kłamstwa pracowników

którzy nie pracują tak, jak powinni, to każdy przedsiębiorca by go ozłocił, co?


Czasem to już ręce opadają…

  • Płacisz, a oni nie wykonują porządnie swojej pracy.
  • Ignorują zasady i procedury, na czym cierpi Twoja firma i klienci.
  • Kłócą się między sobą, zamiast współpracować.
  • Zrzucają na innych winę, zamiast wziąć odpowiedzialność za swoje błędy i pomyłki.

Nie wydaje Ci się czasem, że zamiast biznesu prowadzisz wojnę z pracownikami?


No, to czas tę „wojnę” zakończyć.

Widzisz?


Wcale nie trzeba więcej płacić, by nagle zobaczyć lepszą pracę!


W rzeczywistości zwiększanie wypłaty nigdy nie prowadzi do lepszej pracy, więc nie ma innego sposobu na to, by zapanować nad pracownikami.


Na początku trudno zrozumieć, co się dzieje.


Wydaje się to niemożliwe, by sama zmiana sposobu rozmowy z pracownikami przyniosła nagle takie cudowne rezultaty.


Jednak z czasem stanie się to dla Ciebie i pracowników normalnością i zaczniesz pewnie myśleć: czemu nikt mi tego wcześniej nie powiedział?

  • Zaczną sobie bardziej ufać i dzięki temu lepiej ze sobą współpracować.
  • Skończą z bezużyteczną krytyką i dzięki temu bardziej skupią się na tym, by jak najlepiej wykonywać swoje zadania.
  • Będą lepiej rozumieć Twoje oczekiwania i to pomoże im bardziej zaangażować się w pracę.
  • Unikniesz „zimnej wojny” między pracownikami, która zawsze prowadzi do niekontrolowanych wybuchów złości i pogorszenia atmosfery w pracy.
  • Zadania będą wykonywane na czas i bez ciągle powtarzających się błędów lub pomyłek.
  • Uwolnisz ukryty potencjał pracowników do samodzielnego rozwiązywania nawet bardzo trudnych problemów, co pozwoli Ci na spokojny wyjazd na wakacje – bez obaw, że firma się zawali.
  • Nagle zrozumiesz te wszystkie dziwne zachowania i będziesz mieć na nie gotową receptę, dzięki czemu pracownicy staną się spokojniejsi i bardziej racjonalni, co pozwoli Ci na spokojny rozwój firmy.
  • Zyskasz większy szacunek u pracowników, dzięki czemu chętniej będą wykonywać Twoje polecenia, bo przestaną być one odbierane jako zagrożenie dla ich ego.
  • Błyskawicznie przyspieszysz doskonalenie i optymalizację procesów w firmie.
  • Unikniesz 4 rodzajów destrukcyjnych zachowań pracowników, które bardzo negatywnie wpływają na codzienną pracę członków zespołu.

Przestań się cackać z pracownikami – zacznij z nimi rozmawiać w nowy, uczciwy sposób, który gwarantuje, że:

Niestety w szkole uczą nas budowy pantofelka, zamiast rozwiązywania konfliktów i prowadzenia szczerych rozmów ze współpracownikami.


Słynna O-PE-ER-KA to często ostatnia deska ratunku, by nie zwariować. Wiemy, że to nie działa, ale nikt nas nie nauczył, co robić zamiast tego.


Dlatego zamiast konstruktywnej rozmowy, zostaje nam bezsilne wydzieranie się i wściekanie na zachowania pracowników.


Od razu powiem, że nie jest łatwo to zmienić!


Nowy sposób rozmawiania z pracownikami działa natychmiast, ale… nie od razu udaje nam się pozbyć starych nawyków.


Aby Ci ułatwić naukę nowego sposobu rozmawiania z pracownikami i przyspieszyć przyswajanie nowych nawyków, najważniejsze zasady rozmów oparte są na 7 typowych przykładach z życia.


Zobaczysz autentyczne sytuacje, jakie zdarzyły się w polskich firmach, czyli to są swojskie przykłady, a nie żadne „amerykańskie” :)


Zapraszam Cię więc do zakupu i obejrzenia nowego szkolenia ze znakiem jakości
Coraz Lepszej Firmy:

Rozmawiaj, zamiast się denerwować

Musimy porozmawiać.

Komunikacja z pracownikami krok po kroku.

Po 4 wstępnych lekcjach, w których przygotuję Cię na szok, jaki być może wywołają w Tobie te metody, omówię 7 najczęstszych problemów z pracownikami – z gotowymi scenariuszami rozmów, które przynoszą rezultaty.

Przykładem w tej lekcji będzie historia Piotra, właściciela dobrze prosperującej hurtowni oraz Klaudii, pracownika obsługi klienta w jego firmie, która powiedziała klientowi przez telefon coś, co nigdy nie powinno paść z jej ust…

Rozmowa 1:

Jak zwrócić uwagę pracownikowi, gdy niewłaściwie się zachowuje? Jak korygować niewłaściwe zachowania pracowników?

Między innymi wyjaśnię Ci:

  • Co najgorszego możesz zrobić, gdy chcesz skorygować zachowanie pracownika?
  • Jakich miłych słów unikać w rozmowie z pracownikiem, by nie pogorszyć i tak trudnej sytuacji?
  • Jak sprawnie przekazać korygującą informację zwrotną pracownikowi, by osiągnąć zamierzony rezultat bez niepotrzebnych emocji i nerwów?

Opowiem Ci historię wziętą z życia firmy produkcyjnej, której bohaterami są: Marek, przedsiębiorca z wieloletnim stażem i szef produkcji oraz Krystian, jeden z pracowników produkcji, który sobie szybciej wyszedł do domu, nie wykonując pilnego zadania.

Rozmowa 2:

Co powiedzieć pracownikowi, który nie wykonał zadania w terminie?

Między innymi dowiesz się:

  • Dlaczego w rozmowie z pracownikiem unikać słowa „dlaczego”?
  • Za każdym razem, jak będziesz chciał zdyscyplinować pracownika w rozmowie, pamiętaj, by trzymać się… tego chyba się nie spodziewasz?
  • W czym pomagać pracownikom, by ich nie wyręczać i jednocześnie mieć pewność, że sobie poradzą nawet z trudnymi problemami.

Bohaterami tej historii są Agata, właścicielka franczyzy świadczącej usługi finansowe oraz Michał, jeden z jej doradców. Michał właśnie podpisał ważną umowę z tak zwanym dużym klientem, ale... źle ją przygotował, przez co zawiera poważne błędy i firma nie może jej honorować.

Rozmowa 3:

Co powiedzieć pracownikowi, który źle wykonał zadanie?

Czego tu się dowiesz?

  • Jak mówić o błędach pracownika, by uniknąć jakiejkolwiek dyskusji z jego strony?
  • Jak nie zatruć pracownika poczuciem winy, żeby doprowadzić do zmiany zachowania, a nie załamania?
  • Jaki jest rzeczywisty cel rozmowy z pracownikiem? Zobaczysz nieoczywiste zachowanie przełożonego, które pomaga uniknąć negatywnych konsekwencji.

Poznasz historię Przemka, któremu pracownica powiedziała wprost:
Nie wykonam tego zadania. Może mnie Pan zwolnić.


To chyba najważniejsza lekcja w tym całym szkoleniu, bo mówię tu o czymś, co kryje się za słowami pracowników i ma ogromny wpływ na ich zachowanie.

Rozmowa 4:

Co zrobić, gdy pracownik odmawia wykonania zadania?

Między innymi poznasz:

  • 4 ludzkie reakcje na trudne sytuacje. Dwóch z nich unikaj jak ognia, bo zniszczą Ciebie i Twoją firmę.
  • Jakie potrzeby pracowników musisz brać pod uwagę, jeśli nie chcesz się z nimi wykończyć?
  • Kiedy jest OK, gdy pracownikowi „odbija”, a kiedy natychmiast go zwolnić, bo już nic z niego nie będzie?

Omówię tu taką historię: Grzesiek miał ekipę składającą się z 4 pracowników, w tym Sylwka, stosunkowo młodego chłopaka, który niedawno dołączył do zespołu. Grzesiek zatrudnił go do roli pomocnika, bo wiedział, że chłopak potrzebuje pieniędzy na utrzymanie rodziny – żony i nowo narodzonego dziecka.


Niestety, ku jego zaskoczeniu, zamiast wdzięczności i podziękowania za pomoc w trudnym momencie życia, słyszał tylko o tym, jak to biedny Sylwek musi pracować i przestrzegać jakiś głupich zasad. Początkowo liczył na to, że brygadzista poradzi sobie z krnąbrnym młodzieńcem. Po jakimś czasie zauważył, że sprawy przybierają niewłaściwy obrót i wkroczył do akcji.

Rozmowa 5:

Co powiedzieć pracownikowi, który nie stosuje firmowych procedur?

Czego ta lekcja Cię nauczy?

  • Jaki rodzaj procedur zabezpiecza firmę przed niewłaściwym wykonywaniem zadań lub ich całkowitym ignorowaniem?
  • Jak wygląda kampania egzekucyjna, dzięki której pracownicy pilnują ustalonych przez Ciebie reguł pracy i zachowania w firmie?
  • Na czym polega gra w „Konsekwencje i wybory”? Dzięki niej raz na zawsze pracownicy przestaną próbować szantażu na Tobie i zaczną brać pełną odpowiedzialność za swoje działania.

Tym razem przyjrzyjmy się sytuacji, w której mamy do czynienia z kłamstwem pracownika, na przykładzie doświadczeń Rafała, przedsiębiorcy z Dolnego Śląska, prowadzącego hurtownię w branży produktów medycznych.


Historia zaczyna się porannym telefonem od oburzonego klienta, który Rafał odebrał, będąc jeszcze w drodze do biura. Klient miał pretensje, że nadal nie otrzymał oferty, która była mu obiecana poprzedniego dnia. Miała ją przygotować Zuzanna…

Case 6:

Co powiedzieć pracownikowi, który kłamie?

Co Ci da ta lekcja?

  • Zobaczysz na przykładzie, w jaki sposób wyeliminować ze swojej firmy niepisaną zasadę, która “zmusza” pracowników do kłamania.
  • Czego najbardziej boją się pracownicy, którzy popełniają błędy i jak temu łatwo możesz natychmiast zaradzić?
  • Jak być dobrym pracodawcą zamiast naiwnym frajerem?

Poznasz historię Karola, właściciela firmy z branży nieruchomości. Miał na pokładzie dwójkę osób - Krzyśka i Sylwię, którzy nieustannie dawali upust swoim wzajemnym pretensjom. W pewnym momencie miał wrażenie, że większość energii tych pracowników idzie na szukanie powodów, aby przyczepić się do nielubianej osoby i musiał jakoś zareagować, ale… tego nie zrobił!

Case 7:

Jak reagować na konflikty pomiędzy pracownikami?

Czego tu możesz się dowiedzieć?

  • Po czyjej stronie stanąć, by skutecznie rozwiązywać konflikty między pracownikami? (Raczej nie spodziewasz się takiej odpowiedzi.)
  • Na czym polega metoda „5 kroków do rozwiązania konfliktu”?
  • Z jakimi siłami się mierzysz w każdym konflikcie i jak ich zrozumienie pomaga je rozwiązywać?

To jest ten moment, gdy trzeba podjąć decyzję.


Masz do wyboru dwie opcje:

Odzyskaj władzę w firmie i kontrolę nad tym, co robią pracownicy

Image

Zostawić wszystko tak, jak jest – komunikować się z pracownikami po staremu, jakby nie było innej możliwości i wkurzać się z bezsilności, gdy wywiną kolejny numer. Ewentualnie wszystkich zwolnić, wtedy nie będziesz mieć żadnych problemów z komunikacją…

Image

Zacząć nowy rozdział w swojej firmie, opierając jej funkcjonowanie na prostych i czystych zasadach komunikacji.

Da Ci to większe zaangażowanie pracowników w wykonywanie zadań, czystą atmosferę w firmie, lepsze przestrzeganie firmowych zasad i procedur, a co najważniejsze – spokój, bo nie musisz z nikim walczyć, by wygrać…


Kupujesz tę ideę zarządzania pracownikami przez rozmowy?


To kup teraz krótki kurs, który nauczy Cię nowej, lepszej formy rozmów z pracownikami.

(oferta promocyjna, po zakończeniu promocji cena wróci do standardowego poziomu 497 zł)

Zamawiam dostęp online do szkolenia wideo "Musimy porozmawiać.

Komunikacja z pracownikami krok po kroku"

w promocji za jedyne 197 zł

Kup teraz »

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 197 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 497 zł

Kupując szkolenie "Musimy porozmawiać. Komunikacja z pracownikami krok po kroku" otrzymasz:

214 minut materiałów wideo

Natychmiastowy dostęp do szkolenia w Panelu Klienta

Nieograniczony dostęp na zawsze - możesz oglądać, ile razy chcesz

Image Image Image Image Image

Bonus: wersja audio (mp3) do pobrania

Bonus: checklista konkretnych zadań do wykonania

Image

Gwarancja satysfakcji - 90 dni na przetestowanie zdobytej wiedzy

Ale to nie wszystko, ponieważ w ramach szkolenia otrzymasz aż 4 bezpłatne prezenty!

Mini-szkolenie wideo „Oni są jacyś dziwni. Jak zarządzać młodymi pracownikami”

PREZENT 1

Dowiedz się, jak zniwelować różnice pokoleniowe i wykorzystać mocne strony młodych pracowników, aby zwiększyć ich produktywność.


Zrozumiesz, co ich motywuje, jak jasno komunikować oczekiwania i wspierać ich w rozwoju – a wszystko to przy jednoczesnej realizacji celów biznesowych.

Image

Skuteczne delegowanie zadań jest kluczem do maksymalizacji swojej produktywności. To nagranie przeprowadzi Cię przez sprawdzone metody rozdzielania zadań, aby upewnić się, że pracownicy wykonają je wydajnie i doskonale.


Dowiesz się, jak komunikować jasne oczekiwania, ustalać osiągalne terminy i delegować odpowiedzialność – pozwalając swojemu zespołowi na dowożenie projektów bez ciągłego nadzoru.

Image

Nagranie webinaru „Jak delegować pracownikom zadania, by robili je szybko i z dobrym efektem”

PREZENT 2

Idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy obawiają się trudnych rozmów z pracownikami. Zobaczysz, jak takowe prowadzić, aby zachęcać pracowników do rozwoju, zamiast wywoływać w nich opór.


Znajdziesz tu strategie rozwiązywania problemów związanych z wydajnością, tak aby pracownicy słuchali i brali na siebie odpowiedzialność. Dowiesz się również, jak skutecznie komunikować oczekiwania i unikać reakcji obronnych.

Image

Nagranie webinaru „Jak przeprowadzić trudną rozmowę z pracownikiem, by nie szukał wymówek, tylko zmienił się na lepsze”

PREZENT 3

Spotkania 1:1 pomagają zwiększyć morale w zespole, wydajność i zatrzymać przy sobie pracowników.


W tym nagraniu dowiesz się, jak prowadzić takie rozmowy, aby budować zaufanie i na bieżąco rozwiązywać pojawiające się problemy.

Image

Nagranie webinaru „Jak prowadzić rozmowy 1:1 z pracownikami”

PREZENT 4

Kup teraz za jedyne 197 zł »

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 197 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 497 zł

Poznaj opinie naszych Klientów

Szkolenia Coraz Lepszej Firmy za każdym razem zaskakują mnie nową porcją informacji, które z nich wynoszę. Paweł Królak pokazał mi, w jaki sposób mogę poukładać i uporządkować mój biznes, pokazał, że firma bez procedur i dobrej organizacji nie wzniesie się na kolejny etap rozwoju. Bardzo lubię atmosferę Coraz Lepszej Firmy i z niecierpliwością czekam na nowe szkolenia.

– Grzegorz Kamiński, Prezes HKM sp. z o.o.

Szkolenia Coraz Lepszej Firmy uważam za najbardziej merytoryczne na całym rynku szkoleniowym. Są pełne praktycznych wskazówek, które można zastosować w firmie od razu. Paweł Królak jest osobą, po której widać, że wszystko co prezentuje, wynika z jego doświadczenia. Wiedzę, którą przekazuje, sprawdził w swoich działaniach i przez to jest w pełni wiarygodny. Połączenie perfekcyjnego przygotowania szkoleń z przyjazną atmosferą i praktyczną merytoryką to idealna mieszanka..

– Zuzanna Łabno, Business Quality Management, Tarnów

Przez ostatnie lata uczestniczyłem w dziesiątkach różnych szkoleń kierowanych dla przedsiębiorców i byłem pewien, że niczego odkrywczego nt. prowadzenia biznesu już się nie dowiem. Moje zdanie zmieniło się, gdy poznałem "Coraz Lepszą Firmę”. Firmę lepszą od innych firm szkoleniowych dosłownie pod każdym względem. Nie przesadzę jeśli stwierdzę, że szkolenia organizowane przez CLF są po prostu „przełomowe” i są najlepszymi w jakich dotychczas uczestniczyłem.

– Rafał Dyczko, Avello.pl, Lublin

Coraz Lepsza Firma zdecydowanie wyróżnia się filozofią prowadzenia biznesu. Na rynku szkoleniowym jest ogromna ilość firm, które utrzymują się nie z wysokich jakościowo szkoleń, tylko z dotacji unijnych. Samo szkolenie jest dla nich po prostu kolejną formalnością do załatwienia, którą trzeba zrobić, żeby dostać dopłatę. W Coraz Lepszej Firmie aż się czuje serce wkładane w sam proces szkoleniowy. Zaangażowanie i doświadczenie biznesowe Pawła Królaka powoduje, że jego szkolenia są na zupełnie innym poziomie i dają nie tylko nowe umiejętności, ale co najważniejsze, pokazują zupełnie nową perspektywę patrzenia na biznes.

– Bartosz Tomala, Współwłaściciel, www.omegasoft.pl, www.sissel.com.pl, Siemianowice Śląskie

Pan Paweł prowadzi szkolenia w sposób bardzo metodyczny i przystępny. Uderzająca jest zarówno jasność przekazu jak i jego praktyczny wymiar. Myślę, że to nie były moje ostatnie doświadczenia z Coraz Lepszą Firmą. Dlatego szczerze polecam te szkolenia.

– Rafał Szporko, Prezes Zarządu DS Consulting, Gdańsk

W zasadzie już w nazwie firmy znajduje się cała puenta dotycząca mojej opinii na temat Coraz Lepszej Firmy. Szkolenia oferowane przez Coraz Lepszą Firmę systematyzują wiedzę i w sposób merytoryczny ukierunkowują przedsiębiorcę na odpowiednie tory. Tory, które być może nie zawsze są odkrywcze, ale często są porośnięte chwastami, które nie pozwalają na obranie odpowiedniego kierunku w podróży jaką jest rozwój i wzrost własnej firmy. Zdecydowanie, olbrzymim plusem i wyróżnikiem wśród firm szkoleniowych jest również partnerskie podejście Coraz Lepszej Firmy do swoich klientów.

– Małgorzata Sowa, właścicielka PiLLow Design, Krasnystaw

Coraz Lepsza Firma to ewenement na rynku szkoleniowym. Nie zaczyna od wielkich i szumnych reklam, czegóż to już nie dokonała, lecz z dużą dozą pokory i umiaru, proponuje swój program. Program od podstaw zmieniający firmę, w rytmie zmiany myślenia i zachowań właściciela oraz zarządzających firmą. Oni już wiedzą, że tylko tak naprawdę można zmienić firmę - poprzez zmianę siebie. Zmiana ta, to nie techniki zarządzania ludźmi, lecz autentyczne bycie ze swoimi pracownikami. Przywództwo oparte na wzajemnym szacunku i szczerości.


Oczywiście najtrudniej jest zmienić siebie, zatem wszyscy próbują najpierw zmienić innych. Dlatego często mamy złość, frustrację i rozczarowanie. Jakże często wtedy słyszymy; "szkolenia nie działają". A w Coraz Lepszej Firmie od razu przystępują do istoty rzeczy - co Ty sam możesz zmienić w sobie, aby ludzie w koło Ciebie zaczęli działać inaczej. Nie każdy jest na to gotowy, nie każdy chce się zmieniać i może nie wszyscy muszą. Ale, jeżeli już przemknęło nam przez myśl, że nie do końca jesteśmy zadowoleni ze swojej firmy, z tego jak działa i może nawet naszej, własnej efektywności działania, to rozwiązaniem może być szkolenie w Coraz Lepszej Firmie.

– Zbigniew Karapuda, ZespolHandlowy.pl, Sopot

Przedstawione opinie zostały zebrane przez nas indywidualnie i pochodzą wyłącznie od osób, które faktycznie nabyły nasz produkt, dlatego też możesz być pewna/y, że są rzetelne

(oferta promocyjna, po zakończeniu promocji cena wróci do standardowego poziomu 497 zł)

Zamawiam dostęp online do szkolenia wideo "Musimy porozmawiać.

Komunikacja z pracownikami krok po kroku"

w promocji za jedyne 197 zł

Kup teraz »

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 197 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 497 zł

Kto prowadzi szkolenie?

Monika Madejska - Pomaga małym i średnim przedsiębiorcom odkrywać ich mocne strony i na ich bazie budować skuteczną firmę. Doradza w rekrutacji i dopasowywaniu pracy do indywidualnych potrzeb i predyspozycji danej osoby. Wspiera procesy rekrutacyjne i rozwój ludzi w firmie, rozwiązuje problemy z zarządzaniem sobą oraz ludźmi w biznesie.


Jest również ekspertem w dziedzinie zarządzania stresem i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Sama po 8 latach pracy bez wytchnienia, doświadczyła syndromu wypalenia zawodowego. Porzuciła karierę menedżerską i od kilku lat uczy się prowadzić zrównoważone życie oraz pomaga innym odnaleźć work-life balance.


Ukończyła zarządzanie projektami na SGH, jest akredytowanym konsultantem Harrison Assessment, certyfikowanym trenerem, dyplomowanym coachem. Jest współfundatorką fundacji Slowlajf – Fundacji Przeciw Wypaleniu Zawodowemu oraz wielu innowacyjnych projektów z zakresu rozwoju osobistego.

Image

Czy to na pewno mi pomoże? Zobacz, dlaczego NIC nie ryzykujesz

Image

Pewnie zastanawiasz się nad taką kwestią:


„Jaką mam pewność, że to szkolenie naprawdę mi pomoże?”.


Jest tylko jeden sposób na to, by się o tym przekonać.


Zamów dostęp do tego szkolenia, poznaj ten System i przekonaj się osobiście, jak to jest spojrzeć na swoją firmę w nowy sposób.

Masz aż 90 dni na przetestowanie wiedzy zdobytej na tym szkoleniu. Jeśli po tym czasie uznasz, że ta wiedza nie pomogła Ci w wystarczającym stopniu, zwrócimy Ci każdą wydaną na to szkolenie złotówkę.


W ten sposób możesz przetestować tę wiedzę bez żadnego ryzyka.

(oferta promocyjna, po zakończeniu promocji cena wróci do standardowego poziomu 497 zł)

Zamawiam dostęp online do szkolenia wideo "Musimy porozmawiać.

Komunikacja z pracownikami krok po kroku"

w promocji za jedyne 197 zł

Kup teraz »

Najniższa promocyjna cena w ciągu ostatnich 30 dni: 197 zł. Najniższa cena bez promocji w ciągu ostatnich 30 dni: 497 zł

© 2025 Coraz Lepsza Firma. Wszystkie prawa zastrzeżone. Regulamin, Polityka Prywatności,