Klienci patrzą tylko na cenę? Koniec z tym! Dowiedz się, jak sprawić, by w końcu zaczęli doceniać to, co dla nich robisz.
Prowadzisz firmę i też mierzysz się z tymi problemami?
Jeśli choć raz odpowiedziałeś "tak", to nie możesz przegapić tego, co zaraz odkryjesz. Mamy rozwiązania, dzięki którym Twoi klienci przestaną patrzeć na cenę. Będą gotowi zapłacić więcej za to, co oferujesz!
Wyobraź sobie, jak wyglądałoby Twoje życie…
Przyznasz, że byłoby naprawdę pięknie :-) I to nie musi pozostać w sferze marzeń - możemy Ci w tym pomóc :-)
CLF znalazłem w internecie. Poczytałem, pooglądałem i stwierdziłem, że jest to niegłupie. Zaczęły się szkolenia. One na pewno otworzyły mi oczy na rzeczy, o których nie miałem pojęcia. [...]
Skupiliśmy się na tym, co przynosi zysk, i odrzuciliśmy to, co tego zysku nie przynosi. Nie każdego klienta musimy obsłużyć, ale do tego firma musi dorosnąć. Trzeba znać swoją wartość i mieć swoje zasady.Dzięki temu stajemy się profesjonalistami w swojej dziedzinie, choć nie lubię słowa „profesjonalista”.
Zmieniły się na pewno pieniądze. Jeżeli mamy dobry zespół, dobre zasady i metody, możemy dać swoją cenę. To wszystko generuje lepsze zyski i daje nam spokój.
Łukasz Foltyn, Fytlon Garage
„Udało się z miesiąca na miesiąc o 50% zwiększyć przychody spółki, nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów.
Podniosłem ceny od 50 do 65% i tak naprawdę, ku mojemu zdziwieniu, okazało się, że tylko dwóch z dwudziestu paru klientów zrezygnowało. Tak naprawdę te dwa zabiegi: segmentacja klientów i sprawdzenie ich kaloryczności oraz podniesienie cen i sprawdzenie, co się stanie, uratowało nas [...]. Gdyby nie Focus [szkolenie Coraz Lepszej Firmy - dop.red.] i te 2 drastyczne ruchy Storm Grey Unit by się nie utrzymało.
[...] To był świeży przypływ gotówki, który pozwolił nam działać operacyjnie. Mogliśmy się spokojnie zderzyć z rzeczywistością. Pozwoliło nam to na kolejne inwestycje. Nasze przychody były na poziomie 6 milionów złotych w 2021 roku, 10 milionów w 2022 i 16 milionów w 2023.
Dariusz Tylka, Storm Gray Unit
Właściwie każdy miesiąc 2023 roku miał ponad dwukrotny wzrost obrotów, z wyjątkiem grudnia. [...] Widać, że są efekty – klienci do nas wracają. Ale odpuszczamy sobie niektórych z nich, co też mi pokazał CLF. Nie każdego musimy zadowolić.
Michał Kosmala, Przyczółek. Miejsce dla graczy
Szkolenia w CLF-ie otworzyły mi oczy i uwolniły mój czas. [...] Zdobyłam też więcej odwagi w kontakcie z klientem. Zrobiłam kontroling finansowy, dowiedziałam się, na czym nie zarabiam, i przestałam podejmować się tych zleceń. Nauczyłam się robić wyceny, które pozwalają nam na zysk.
I udało mi się wreszcie wprowadzić w firmie skuteczne narzędzie do rozliczania projektów. To ostatnie może akurat wydawać się drobiazgiem, ale w naszej branży, ze względu na duże rozciągnięcie w czasie wszystkich projektów, to niezwykle ważne.
Magdalena Szyłko, DSD Architekci
Dzięki CLF-owi zmieniłem podejście do ceny produktów. Chodzi o to, aby ludzie, którzy chcą zapłacić więcej, mieli taką możliwość.
Paweł [Królak - dop. red.] wyjaśniał to nam na przykładzie klientów, którzy wydają w CLF-ie najmniej, ale jest ich najwięcej, oraz tych, którzy wydają najwięcej, ale jest ich najmniej. Fajnie było zobaczyć na żywym organizmie, że zasada Pareto działa i w tym przypadku. A jest to możliwe, ponieważ CLF przygotowuje różne pułapy cenowe dla różnych klientów, zaspokajając ich odmienne potrzeby.
Dzięki temu sam zacząłem eksperymentować z cenami swoich produktów.
Doświadczyłem w związku z tym ciekawej sytuacji, związanej ze szkoleniem, które opublikowałem na Udemy pięć lat temu. Na tej platformie cena bazowa to dziewięć dolarów – i tyle kosztowało moje szkolenie. Niestety generowało dużą pulę słabych ocen i przez to spadała jego sprzedaż.
Kiedy postanowiłem podwyższyć cenę bazową czterokrotnie, sprzedaż gwałtownie wzrosła, tak samo jak oceny użytkowników. Znalazłem się w czołówce Udemy, jeśli chodzi o jakość produktów, a wszystko tylko dzięki zmianie ceny. Potem jeszcze bardziej podniosłem tę kwotę i sprzedaż znowu poszybowała. Dzięki zarobionym pieniądzom mogłem poprawić i zaktualizować szkolenie.
Sebastian Wilgosz, Hanami Mastery
Te wątpliwości są zrozumiałe!
Wręcz byłoby to bardzo niepokojące, gdybyś takich obaw nie miał :-)
Dlatego pozwól, że pokażemy Ci, jak inni przedsiębiorcy, którzy mierzyli się m.in z takimi problemami jak Ty zaczęli osiągać fenomenalne wyniki i dziś: mają wspaniałe zespoły, godziwe zarobki, znakomitą reputację, oraz czas dla siebie i dla bliskich.
Ty też możesz mieć klientów, którzy docenią to, co oferujesz - bez względu na branżę w jakiej działasz.
Czas podjąć działanie.
Wypełnij formularz i umów się na bezpłatną rozmowę, na której sprawdzimy, czy i jak możemy Ci pomóc.
W Coraz Lepszej Firmie:
Podniosłem ceny.
Zrobiłem to dopiero po szkoleniach CLF, kiedy prowadzący otworzyli mi na to oczy.
[...]Pierwsze, co usłyszałem, to: „Podnieś ceny”.
Ja mówię: „No dobra, podniosę o 10 procent”.
A oni: “Dlaczego tylko o 10? Podnieś o 50!”.
Mnie to rzeczywiście zszokowało i się wystraszyłem. Podniosłem więc na początku o 20, a później o kolejne 10 procent i zauważyłem, że klienci w ogóle na to nie reagują.
Żaden klient nie powiedział mi, że to jest za drogo.
Jarosław Boryczka, Proedil
CLF uczy, byśmy właściwie wyceniali usługę. Jeżeli ta usługa ma wartość, a staram się, by usługa świadczona przez nasze biuro tę wartość ze sobą niosła, to ona musi też kosztować.Nie każdy musi być moim klientem. To podejście bardzo mi pomogło.
Paweł Puszkarski, Konsaldo
Wiemy, że możesz jeszcze mieć wątpliwości, dlatego odpowiedz proszę na kilka pytań:
Opcja pierwsza jest taka, że… nie robisz nic.
Dalej działasz po staremu i męczysz się z klientami, którzy zawsze chcą mieć taniej.
Opcja druga: szukasz rozwiązania na własną rękę.
Poświęcasz LATA na szukanie wiedzy. Przekopujesz się przez książki, internet, testujesz, czy to w ogóle zadziała u Ciebie. A to oznacza też, że płacisz z własnej kieszeni za każdy błąd, jaki po drodze popełnisz.
lub…
Weźmiesz gotowe rozwiązanie na tacy!
W Coraz Lepszej Firmie od lat pracujemy z polskimi przedsiębiorcami i wiemy, co działa w polskich warunkach w małej firmie.
Przetestowaliśmy to dokładnie i mamy sprawdzone metody, które będziesz mógł od ręki zastosować u siebie, podobnie zresztą jak setki przedsiębiorców, którym pomogliśmy.
Chcesz skorzystać z tych gotowych rozwiązań? Chcesz się pozbyć problemu z klientami, dla których cena zawsze jest problemem?
To wypełnij formularz znajdujący się poniżej!
W takim razie masz 3 opcje do wyboru:
Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy, jak możemy Ci pomóc.
Zapisując się na rozmowę, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 80/39, 00-175 Warszawa, KRS 0000827656, NIP 5252815075, REGON 385523975. Pełną informację o przetwarzaniu Twoich danych osobowych oraz o uprawnieniach z tym związanych znajdziesz tutaj.
© 2025 Coraz Lepsza Firma. Wszystkie prawa zastrzeżone. Regulamin, Polityka Prywatności,