Twoi Klienci wybierają konkurencję?

Sprawdź, jak ich zatrzymać!

Image
Umów się na rozmowę »

Mierzysz się z takimi problemami w swojej firmie?

  • Klienci wybierają konkurencję, mimo że oferujesz wyższą jakość i lepszą obsługę?
  • Nawet jeśli uda Ci się zainteresować klientów swoją ofertą, ostatecznie słyszysz: „Przykro mi, ale zdecydowałem się na skorzystanie z usług innej firmy”?
  • Tracisz klientów na rzecz konkurencji, która oferuje gorszą jakość, ale niższą cenę?
  • Czujesz, że utknąłeś w miejscu, bo nie wiesz, jak konkurować z firmami, które mają większe zasoby i dłużej są na rynku?
  • Masz poczucie, że Twoje marzenia o rozwoju firmy znikają przez nieustanną walkę z konkurencją?

Jeśli choć raz odpowiedziałeś "tak", to musisz to odkryć. Mamy rozwiązania, które sprawią, że Twoi klienci przestaną odchodzić do konkurencji. Będą wybierać właśnie Ciebie, doceniając wartość, jaką im oferujesz!

Wyobraź sobie, jak wyglądałoby Twoje życie…

  • Gdybyś mógł przyciągać tłumy klientów, którzy pozostają lojalni i nie wybierają konkurencji?
  • Gdybyś mógł skoncentrować się na rozwijaniu swojej firmy, zamiast ciągle walczyć o utrzymanie klientów?
  • Gdybyś mógł stworzyć firmę, która naprawdę zmienia życie Twoich klientów i jest ceniona na rynku?
  • Gdybyś miał więcej czasu dla siebie i rodziny, ponieważ Twoja firma generuje stabilne dochody bez ciągłej obawy o utratę klientów na rzecz konkurencji?
  • Gdyby Twoi bliscy widzieli Cię szczęśliwszym i bardziej spełnionym, zamiast ciągle zestresowanym i przepracowanym?

Byłoby wspaniale, prawda? Pomożemy Ci osiągnąć ten cel :-)

Zrób pierwszy krok - porozmawiajmy »

Zawsze patrzyłem na firmę jak na mechanizm i CLF rzeczywiście porusza wszystkie najważniejsze zagadnienia.


Jedna z lekcji CLF była o tym, że klient jest zadowolony nie wtedy, kiedy dostaje więcej, niż mu obiecaliśmy, ale wtedy, kiedy nie ma niepotrzebnych, dodatkowych kontaktów z firmą w celu realizacji zlecenia. W tej chwili klient podpisuje mi wszystkie dokumenty w czasie jednej wizyty i to nam usprawnia cały proces, a jemu oszczędza czas. [...]


W moim przypadku współpraca z klientem może trwać dwa lata. W tej branży, zanim zmiany zaczynają działać, chwilę to trwa. To są malutkie kroki, które sumarycznie dają duży efekt i faktycznie, patrząc dwa, trzy lata do tyłu, widzę ogromny postęp. Możemy małymi krokami coś ulepszać, by za rok lub za dwa lata być w innym miejscu, albo robić dalej to tak, jak robimy, i tak naprawdę się cofać. Od kiedy jestem w CLF-ie, małe kroki procentują.

Wojciech Tracichleb, Vultima

Umów się na rozmowę »
  • Doradzamy przedsiębiorcom od 10 lat, a nasi konsultanci biznesowi przeprowadzają ponad 700 sesji doradczych w miesiącu. Dzięki temu doskonale poznaliśmy sytuację właścicieli małych i średnich firm.
  • Wiemy, jak trudne jest utrzymanie klientów, gdy konkurencja wydaje więcej na reklamę i jest bardziej rozpoznawalna.
  • Wielu naszych klientów miało DOKŁADNIE te same wyzwania, zanim trafili do nas.
  • Wiemy, że boisz się, że nie znajdziesz skutecznego sposobu na zatrzymanie klientów przy sobie.
  • Wiemy, że zastanawiasz się, czy będziesz miał czas wdrożyć nowe strategie.

Te wątpliwości są zrozumiałe!

Wręcz byłoby to bardzo niepokojące, gdybyś takich obaw nie miał :-)


Dlatego pozwól, że pokażemy Ci, jak inni przedsiębiorcy, którzy mierzyli się m.in z takimi problemami jak Ty zaczęli osiągać fenomenalne wyniki i dziś: mają wspaniałe zespoły, godziwe zarobki, znakomitą reputację, oraz czas dla siebie i dla bliskich.

Teraz, gdy wiesz, że istnieją sposoby na to, aby mieć wręcz “fanatycznych” klientów, którzy będą oddani i lojalni - pora działać!


Wypełnij formularz i umów się na bezpłatną rozmowę, na której sprawdzimy, czy i jak możemy Ci pomóc.

W Coraz Lepszej Firmie:

Alicja Doering, Professional & Beauty

Krok po kroku wprowadzałam więc w firmie zmiany i… one działały! Wszystkiego, co dziś wiem o tym biznesie, nauczyłam się na lekcjach Programu Rozwoju. Lekcja o zdobywaniu klientów i lekcja Pięć kroków do lepszych negocjacji – dały mi tyle do myślenia.

Każda lekcja CLF-u, jeżeli z niej się wyciągnie odpowiednie wnioski, daje wiedzę, której efekty można dostrzegać z tygodnia na tydzień. Nie trzeba czekać miesiąc, rok lub dwa lata. Wręcz przeciwnie, warto się zastanowić, jak wprowadzać wszystkie te zmiany, żeby nie czekać z tym zbyt długo.


Muszę się pochwalić, że w tym roku mamy 50-procentowy wzrost w stosunku do roku zeszłego. Na pewno po części to wynik inflacji, ale jeśli spojrzymy na tonaż, policzymy obrót w cenach bazowych, ewidentnie widzimy, że mamy wzrost około 30-procentowy.


Cel na ten rok to około 275 mln obrotu, a osiągniemy około 300 mln. W stosunku do 204 mln z minionego roku to duży wzrost. Dawno już takiego nie mieliśmy. W jakiejś części jest to na pewno wynik rozwoju, jaki prowadzimy przy pomocy CLF-u.


Dobrze przygotowana wiedza jest przydatna zawsze. W przypadku CLF-u sam tego doświadczyłem, dotknąłem, sprawdziłem i zdecydowanie mogę wszystkim polecić sposób przygotowania szkoleń i doświadczenie Pawła Królaka. Jego mindset może pomóc wielu przedsiębiorcom.

Krzysztof Salwach, SNS Foods

Na szkoleniach CLF zobaczyłem wyraźnie, że nie powinienem opierać się na jednym typie klienta. Tym bardziej że jest duże zapotrzebowanie na usługi wykończeniowe w wysokim standardzie.


I to okazało się strzałem w dziesiątkę. Nie tylko dlatego, że teraz więcej zarabiamy na zleconych inwestycjach, ale też przez to, że nawet teraz, kiedy rysuje się kryzys gospodarczy, ja jestem spokojniejszy.


Gdybym został przy niskobudżetowych klientach, to mogłyby być problemy, bo przecież banki bardziej rygorystycznie podchodzą do udzielania kredytów na wymarzony dom. A klient premium, mimo tego, że też szuka oszczędności, to jednak ma pieniądze na inwestycje. Są nawet tacy, którzy przez to, co dzieje się w gospodarce, szukają możliwości ulokowania pieniędzy w nieruchomościach.


Mój znajomy polubił na Facebooku stronę CLF i ja się tym zainteresowałem. Wykupiłem jedno ze szkoleń za 97 zł i mnie to zainspirowało, pomyślałem wtedy, że rzeczywiście można działać inaczej.


Lubię iść pod prąd. Każdy, kto miał styczność z budowlańcami, wie, że to specyficzna branża. Ja, czerpiąc wiedzę z CLF, chcę pokazać, że w budowlance można to robić inaczej.

Jarosław Boryczka, Proedil

Co z tego, że miałam bardzo dobre chęci, skoro brakowało mi wiedzy. Pojęcia nie miałam, jak działać. Nie umiałam [...] zdobyć klientów.


Myślałam, że kiedy podpiszę umowę i nowy uczeń wpłaci mi na konto pieniądze, to już jest mój i koniec – a to nieprawda. Tak nie jest.


I gdybym nie miała tej wiedzy ze szkoleń Coraz Lepszej Firmy, no to, jak mówią, moimi dobrymi chęciami można by rzeczywiście piekło wybrukować – tak by się to pewnie skończyło. Już nie wspominając nawet o tej pandemicznej sytuacji…


Prawdziwa rewolucja zaszła po szkoleniu «Sprzedaż Uwolniona». Zaczęłam rozumieć moich klientów, nauczyłam się z nimi komunikować i stawiać czoła problemom, jakie mi zgłaszają.


Kiedy szkolenia CLF otworzyły mi głowę, okazało się, że w rozwoju nie ma ograniczeń. Mogę realizować kolejne procesy, działać systemowo i rosnąć!

Agata Perek, Szkoła Językowa Brilliant

Koszt tego kursu to pikuś w porównaniu do tego, ile człowiek płacił za swoje błędy przez 15 lat.


Takie kursy powinien przechodzić każdy, kto chce rozpocząć działalność gospodarczą. Bo tak naprawdę koszt tego kursu, przepraszam za kolokwializm, to pikuś, w porównaniu do tego, ile człowiek płacił za swoje błędy przez 15 lat. I pal sześć, jeżeli trafia do takiego programu po roku, po półtora od rozpoczęcia działalności, ale jak trafia po latach 10 i zaczyna sobie uświadamiać, ile kasy mu przeszło koło nosa przez takie pierdoły, to po prostu wow.


A dlaczego przystąpiłem do Programu? Kiedy wysłuchałem kilku kursów, dotarło do mnie, że coś można robić inaczej. Że jednak się da. Program daje też możliwość tej systematyzacji, poukładania pewnych rzeczy na nowo. Pierwsza czy druga lekcja, o spojrzeniu na swój biznes oczami klienta. Banalne! Niby się wie, ale się nie robi.


W Forum Coraz Lepszych Przedsiębiorców fantastyczną rzeczą jest to, że można poczytać, jakie problemy mają inni. Każdy ma inną branżę, ale wszyscy mamy jakieś rozterki i człowiek nie jest z tym sam.


Małymi kroczkami pewne rzeczy można zmieniać. Fajnie, że to się dzieje nie rewolucyjnie. Nie już, tu i teraz, tylko można to w czasie rozłożyć. I to przynosi efekty. Działania bardzo rewolucyjne, bardzo radykalne na dłuższą metę to jest fifty-fifty. Uda się albo się nie uda. Natomiast jeżeli się czemuś da troszkę dojrzeć, przemyśleć, to jednak o wiele lepiej to działa.

Marek Kiełtyka, Eko Piekarnia Kiełtyka

CLF wiele mi daje i przypomina o takich sprawach, które są oczywiste, a o których zapomina się w ferworze różnych działań. Dzięki lekcjom zyskałam nowe spojrzenie na różne rzeczy. Słucham ich po kilka razy, w odstępach czasowych, i za każdym razem słyszę coś nowego.


Jest na przykład taka lekcja o obsłudze klienta – jedna z moich ulubionych. Kiedy słuchałam jej pierwszy raz, zapamiętałam, że trzeba zrobić wszystko, żeby klient się nie męczył, ułatwić mu życie. Za drugim razem zrozumiałam, że warto nie tylko zadbać o to, by się nie męczył, ale jeszcze dodatkowo zatroszczyć się, by otrzymał jakąś dodatkową wartość, nie wciskając mu jej na siłę. Dopiero za którymś kolejnym razem usłyszałam, że trzeba też po prostu klientów o różne sprawy pytać. Chociażby wtedy, gdy zrobiło się coś źle. Warto zapytać, jaka rekompensata zadowoli danego człowieka, a nie próbować zgadywać, czego by chciał.

Olga Wilińska, IBI.pl

Nigdy nie zapomnę dnia, w którym Krzysztof Dąbrowski zadzwonił do mnie z propozycją pierwszej, darmowej lekcji Programu Rozwoju. Byłam totalnie bez kasy. Te obroty, które miałam, ledwie pokrywały koszty.


Po lekcji zrobiłam to, o czym nigdy wcześniej nie myślałam. Przeanalizowałam koszty. Odezwałam się do aktualnych klientów i zaoferowałam im kolejne usługi. Pozyskałam nowych. Wykonałam działania, które niewiele mnie kosztowały, a efekty były zaskakujące.


W kolejnym miesiącu mogłam wypłacić sobie 4000 zł więcej. I to latem! Czyli w czasie, kiedy zwykle żyłam z oszczędności. [...]


W Programie Rozwoju każda lekcja jest ważna, ale dla każdego inna będzie w danym momencie cenniejsza – w zależności od tego, z jakimi problemami się mierzy. Moim zdaniem lekcja zero – Sekret coraz większej sprzedaży – to jest must have każdego przedsiębiorcy. Lekcję 3 – Myśl jak Twój klient – znam już na pamięć.

Joanna Kaczmarek, Energia Studio Treningu Milicz

Wiemy, że możesz jeszcze mieć wątpliwości, dlatego odpowiedz proszę na kilka pytań:

  • Sprzedajesz produkty lub usługi?
  • Masz dość tego, że klienci odchodzą do konkurencji, mimo że oferujesz wyższą jakość?
  • Chcesz wiedzieć, jak przyciągnąć i zatrzymać klientów, aby wybierali właśnie Ciebie?
  • Chcesz mieć “fanatycznych” klientów, którzy doceniają Twoją wartość?
  • Chcesz pracować mniej i zarabiać więcej?

Opcja pierwsza jest taka, że… nie robisz nic.

Dalej działasz po staremu i męczysz się z klientami, którzy zawsze chcą mieć taniej. Czujesz frustrację i bezradność widząc, jak klienci machają Ci na pożegnanie i krzyczą „pa pa”, odchodząc do konkurencji, nie zważając na to, co do tej pory dla nich zrobiłeś… :-(

Opcja druga: szukasz rozwiązania na własną rękę.

Poświęcasz LATA na szukanie wiedzy. Przekopujesz się przez książki, internet, testujesz, czy to w ogóle zadziała u Ciebie. A to oznacza też, że płacisz z własnej kieszeni za każdy błąd, jaki po drodze popełnisz.


lub…

Image Image

Weźmiesz gotowe rozwiązanie na tacy!

W Coraz Lepszej Firmie od lat pracujemy z polskimi przedsiębiorcami i wiemy, co działa w polskich warunkach w małej firmie.


Przetestowaliśmy to dokładnie i mamy sprawdzone metody, które będziesz mógł od ręki zastosować u siebie, podobnie zresztą jak setki przedsiębiorców, którym pomogliśmy.


Chcesz skorzystać z tych gotowych rozwiązań? Chcesz zatrzymać klientów i sprawić, by wybierali właśnie Ciebie, zamiast odchodzić do konkurencji? Chcesz otoczyć swoją firmę “żelbetowym murem” w taki sposób, żeby nikt nie mógł wykraść Twoich klientów?


To wypełnij formularz znajdujący się poniżej!

Image

W takim razie masz 3 opcje do wyboru:

Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy, jak możemy Ci pomóc.

Zapisując się na rozmowę, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 80/39, 00-175 Warszawa, KRS 0000827656, NIP 5252815075, REGON 385523975. Pełną informację o przetwarzaniu Twoich danych osobowych oraz o uprawnieniach z tym związanych znajdziesz tutaj.

© 2025 Coraz Lepsza Firma. Wszystkie prawa zastrzeżone. Regulamin, Polityka Prywatności,